12 lut 2014

"Jak dziecko we mgle..."

Założenie bloga było jednym z moich noworocznych postanowień, które najwyższa pora spełnić :)
Do tej pory jakoś brakowało mi odwagi i zapału ale mam nadzieję że tym razem się uda. Z góry przepraszam jeśli coś będę robić nie tak, jednak brak mi doświadczenia w tej materii. Mam nadzieje że dzięki Wam szybko opanuje sztukę blogowania i podszkolę swoje umiejętności.
Chciała bym żeby Kuferek Gagaty był miejscem w którym poznacie mnie i moje pasje. Uwielbiam rękodzieło a w szczególności oczarował mnie quilling. Poza tym kocham książki "wszystkie i o wszystkim" - które czytam wręcz w nałogowych ilościach :)
Mam nadzieje że każdy znajdzie tu coś dla siebie, a ja z radością zapraszam do zwiedzania  :)

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Trzymam mocno kciuki, za kuferek...bo mam zamiar często do niego zaglądać :)

    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń