13 lut 2014

Biblioteczka.. I

Cześć............

Dziś przychodzę do Was z propozycją dwóch książeczek, które znalazłam w zaprzyjaźnionej bibliotece. Generalnie jak już wspominałam czytam wszystko co nawinie mi się pod rękę. Często nie jest to jakaś górnolotna literatura, ale dla mnie najważniejsze jest to aby książka niosła mi wytchnienie od codzienności. Moje dzisiejsze propozycje idealnie wpisują się w ten kanon lektury.
Obie książeczki pochodzą z serii wampirkowatych i mimo swej prostoty są bardzo wciągające.

Pierwsza "Przyrzeczeni" autorstwa Beth Fantaskey to romantyczna i zabawna historia miłości dwojga nastolatków. Ona - z pozoru zwykła dziewczyna z prowincji. On - wielki książę wampirzego rodu. Podczas spotkania życie bohaterów ulega diametralnej zmianie a oni sami muszą dorosnąć i stawić czoło swojemu przeznaczeniu. Książka skierowana zarówno dla nastolatków jak i starszych czytelników.




Druga "Wampir z sąsiedztwa" autorstwa Karrelyn Sparks to również historia miłości. Jednak tym razem mamy do czynienia z miłością dojrzałą. Ona zwykła śmiertelniczka, kobieta po przejściach, pena obaw na przyszłość. On dyktator mody i wielki wampir ukrywający się w małym miasteczku przed światem. Książka ukazuje nam historie miłości rodzącej się w otoczce niebezpieczeństwa i tajemniczości wprowadzając czytelnika w nieznany świat wampirów.









Generalnie obie pozycje czyta się bardzo lekko i przyjemnie. Powiem szczerze ze mnie zafascynowały i wprowadziły w świat marzeń i fantazji. Szczerze polecam na długie nudne wieczory wszystkim miłośnikom romansów i wampirów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz