22 lut 2014

Zaproszenia

Cześć....

Tym razem przychodzę do Was z ręcznie wykonanymi zaproszeniami na chrzest mojej młodszej pociechy. Już od dłuższego czasu szukałam czegoś odpowiedniego na tą okazje i w końcu postanowiłam wziąć się do pracy.
Przyznam szczerze, że cały proces tworzenia był dla mnie bardzo pracochłonny i zajął mi masę czasu, ale z efektów końcowych jestem zadowolona.

A oto one moje "Huskingowo - Quillingowe" zaproszenia na chrzest synka.




Mam nadzieję że  wkrótce uda mi się dołączyć do nich także podziękowania dla rodziców chrzestnych Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.



.

4 komentarze:

  1. Zaproszenia śliczne, i to w ilościach hurtowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, trafilam do Ciebie dzieki Klaudii,która bardzo poleca Twój blog,mysle sie tu zadomowic o ile moje towarzystwo będzie Ci miłe, zapproszenia zrobilaś bardzo ładne, pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeszcze się załapiesz na moje candy,Jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, i zapraszam serdecznie do odwiedzania mojego "kuferka" będzie mi bardzo miło :)

      Usuń