14 lut 2014

Kupony DIY

Cześć.....

Dziś chcę Wam pokazać ciekawe DIY, które może nam posłużyć jako miła niespodzianka i prezent dla naszej drugiej połówki.
Przeglądając kiedyś internet natknęłam się na takowe dzieło i przyznam szczerze, że bardzo mi się spodobało. Zainspirowana pomysłem przystąpiłam do dzieła i tak powstały moje kupony.


A oto skąd zaczerpnęłam inspiracje :
http://www.onelittlesmile.pl/2011/09/o-kuponach-miosci-czyli-mae-diy.html
Dziękuję autorce za natchnienie i pomysł na fajny prezent. 

A oto moja wersja kuponów Pauli :







Tak naprawdę takie kupony można podarować na każdą okazje : rocznica, urodziny, dzień chłopaka/dziewczyny, walentynki itp. myślę, że są ciekawą alternatywą dla oklepanych sklepowych prezentów.
Dodam tylko że moja druga połowa była bardzo zadowolona z takiego prezentu a kupony wykorzystała co do jednego ;) 


A na koniec serducho na słodkiego Walentego :)


2 komentarze:

  1. Świetny pomysł, kiedyś już widziałam coś podobnego...ale kompletnie wypadło mi z głowy :) W tym roku już nie zdążę, ale w czerwcu mój luby na urodzinki...będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i życzę miłej zabawy przy tworzeniu.

      Usuń